2013. augusztus 13., kedd

Chapter 4

Rosie szemszöge:

Foglaljuk össze az eddig történteket:Megcsaltam a pasim aki most itt van,a legjobb barátja megcsókolt én meg visszacsókoltam és végül én hülye mindezek után annak a fiúnak a karjában sírtam akivel megcsaltam a pasim...Mondhatom egy észlény vagyok.
Amikor reggel felkeltem Harry már nem volt bent.Valószínüleg már kint van a többiekkel.Talán nekem is ki kéne menni..vagy itt maradhatok még 4 hónapig és mindent megúszok,kivíve Josht..előbb-utóbb úgyis rájön,de egy biztos:Nem én leszek az aki elmondja neki.A gondolkodás menetemet az zavarta meg,hogy Niall és Harry úgy futottak be vihorászva mint 2 őrült.Talán még az ajtó is kiszakadt.
-Oops.Felébresztettünk?-Nézett rám furán Harry.Hát neki sincs túl sok ott fent..Mintha Ő nem ébredne fel ha valaki hangosan bevágná az ajtót...pff..hülyék,de most kívételesen nem ők ébresztettek fel,hanem a lelkiismeretfurdalásom....
-Öhm,nem.-Dörzsölgettem a szemem álmosan.Talán egy kicsit lila is volt alul,mert nem túl sokat aludtam az északa.Talán egy nagyon nagyon nagy hiba volt elfogadni ez az ajánlatot,hogy én vigyázzak 27 gyerekre egész nyáron.Plusz még Harry.-Hány óra van?-Néztem apró szemekkel Harryre,hiszen még mindig nagyon álmos vagyok.
-Lassan 12 óra lesz.-Válaszolt az órájára nézve Harry helyett Niall.-A gyerekek már meg is reggeliztek és épp Liammel,Zaynnel,és Joshsal túráznak-Sorolta Niall mosolyogva.Persze most mosolyog,de lefogadom,hogy Harrynek,sőt senkinek nem mondta el,hogy megcsókolt.Persze akkor egy kissebb botrány törne ki és akkor Harrynek  is el kellene mondani.A lényeg,hogy nem nem mondta el.
-Akkor azt hiszem fel kéne kelnem.-Száltam ki az ágyamból.-10 perc múlva kint leszek.-Vettem el a ruháimat és bementem a fürdőbe amikor hallottam Niallt azt mondani Harrynek,hogy "Akkor majd találkozunk vele fél óra múlva."Harry ezen csak röhögött.-Nem vagytok viccesek!-Kiabáltam utánnuk.
Beálltam a rózsa alá és megengedtem a vizet.Elkezdtem mosogatni amikor kopogást hallottam..már megint..
-Igen?-Kérdeztem.Reménykedtem,hogy most az az illető nem nyit be mint akkor Harry.
-Bejöhetek?-Kérdezte Harry.
-Még nem!-Kiáltottam ki,majd gyorsan kiszáltam a zuhany alól,elzártam a vizet és egy törölközőt tekertem magam köré.Miközben a puha anyag töbnyire beszívta a testemen lévő vizet kinyitottam az ajtót.
-Mi a baj?-Kötöttem lófarokba a hajam.Reménykedtem,hogy Harry hamar kimegy és végre fel bírok öltözni.
-Mi volt ez az egész tegnap?-Nézett rám megint furán.Pont mint ma reggel,csak most egy kicsit több aggodalom,és kíváncsiság volt a tekintetében.
-Mármint a sírás?Csak kisírtam magam..tudod túl sok minden zúdult rám az utóbbi napokban...-Füllentettem reménykedve,hogy nem veszi észre,hogy hazudtam.Hát nem jött be.
-Tudom,hogy hazudsz.-Mosolygott rám.-Amikor hazudsz a mondat végén mindig extra vékony a hangod és ideges vagy.
-Nem igaz.-Fordultam el tőle,mert nem bírtam a szemébe nézni.A fenébe..Megint elcsesztem.A hangom nagyon vékony lett.
-Rosie..mond el az igazat.-Fordított Harry maga felé.Innen már nincs kiút.
-Na jó.Az,hogy Josh a dobosotok,és most itt vannak,én meg szeretem Őt,de most hazudok neki,mert megcsaltam őt veled(!!),pedig te mindig a legjobb barátom voltál,még akkor is ha te már nem emlékeztél rám,és mindennek a tetejébe Niall tegnap megcsókolt,én idiótája pedig pont hozzád futottam.-Hadartam az egészet Harry meg csak nézett.
-Hogy mi?-Képedt el.-Niall megcsókolt?-Úgy látszik ennél elakadt.
-Igen,valahogy úgy.-Bologattam.-De most elmennék felöltözni.-Vettem az irányt a fürdő felé.
-Várj,Rosie.
-Öhm,igen?-Fordultam vissza.
-Joshnak valaki akkor is el kell mondja az igazat,és az vagy te vagy én leszek,és szerintem te nem fogod elmondani,szóval majd én.-Vette az irányt az ajtó felé.
-Harry,Ne!!!-Futottam utána.-Kérlek ne mond el neki!-Kérleltem amikor végre utól értem.
-Ahh...-Fújt egy nagyot.-Rendben,nem mondom el neki,mert Ő az egyik legjobb haverom,de-Persze itt jön a "de" rész...soha nem jelent jót.-Egy hónap múlva te kell elmond neki.Ha nem akkor majd én.-Fejezte be.
-Rendben.-Mondtam pár perc gondolkodás után.-De most inkább mennyünk dolgunkra....-Mondtam,majd elmentem tőle.Hát legalább most megúsztam..egy darabig.A végén úgyis mindenre fény derül.-Az újabb gondolat menetemet egy erős,nagyon erős ajtó csapkodás zavarta meg...
-Mivan?-Kérdeztem dühösen Nialltől,de talán Ő még dühösebb volt.-Mi a bajo...-De nem hagyta,hogy befejezzem,mert durván megcsókolt....


Sziasztok!Ez lett volna az új rész!Kérlek kommenteljetek ha tetszett,meg akkor is ha nem! :)
Tudom,hogy rövid lett,de nem volt túl sok időm..és sajnos 10 napos nyaralásra megyek,szóval megint nem bírok új részt írni...

1 megjegyzés: