2013. július 4., csütörtök

Chapter 3 (a második rész folytatása)

-Harry.Hallasz?-Kérdeztem és közben a kezetemt vittem fel-le előtte.
-Öhm..persze.-Mondta és megrázta a fejét.
-Mi volt olyan sokkoló?-Érdeklődtem és megforgattam a szemem.
-Semmi,csak elgondolkodtam valamin.Amúgy ma eljön az egész zenekar meglátogatni.-Harry.
-Ú-ú-ú végre láthatom a One Directiont!Minden álmom valóra válik!-Csináltam az ál-újongást.-Ok.És?
-Én csak mondtam.Nem kell ilyen szemétnek lenned.-Mondta Harry.
-Ok.Bocsi.-Mondtam szemforgatva...újra.
Befejeztük az evést és elmosogattunk,jobban mondva elmosogattam,mert Harry csak összehabozta a tányérokat,utána pedig feltette a csöpögtetőbe.
-Uram Isten,ennyire béna senki nem lehet.Látszik,hogy el vagy kényeztetve.Inkább menny és játsz a gyerekekkel.-Mondtam talán egy kicsit durván és elvettem tőle a tányért.Mióta anya meghalt én csinálok szinte minden házimunkát.Persze apa is csinál valamit,de Ő sokat dolgozik....szegényke anya halála óta teljesen kivan.
10 perc alatt én is kész lettem és kimentem a többiekhez.Kint egy elég nagy meglepetés ért.
-Josh!-Ugrottam a barátom nyakába.-Te meg,hogy kerülsz ide?-Kérdeztem.
-Hát nem is örülsz,hogy itt vagyok?-Josh.
-Dehogynem.Annyira hiányoztál.-Mondtam és megcsókoltam.
-Ti meg honnan ismeritek egymást?-Kérdezte a szőke.Azt hiszem Niallnek hívják.
-Inkább ti honnan ismeritek egymást?Ő itt a barátom.-Mutattam Josh felé.
-És a mi dobosunk.-Mondta Louis.A nevüket csak onnan tudom,hogy Harry elmondta mielőtt ide érjenek.
Abban a pillanatban megértettem Harry miért ilyedt meg annyira.
Josh az 1D dobosa?!?!?!
-Wow.-Csak ennyit tudtam kinyögni.
-Rosie,minden rendben van?-Josh
-Ja,öhm...persze.Minden a legnagyobb rendben van.-Tettettem magam.-És,meddig lesztek itt?-Kérdeztem mosolyogva.
-Azt terveztük,hogy csak ma,de ha akarjátok itt maradhatunk úgy kb egy hétig.-Mosolygott Zayn.
-Nekem nem gond,ha neked se.-Mondtam Harrynek.
-Nem,dehogy.Nekem se baj.
-Rendben,akkor itt maradunk.-Josh.
-De mi még be se mutatkoztunk.-Monda mosolyogva Liam.
-Hagyjátok,nem kell.Tudom kik vagytok.-Mondtam.
-Ó,szóval egy rajongó rejlik benned?-Kérdezte Louis és a jobb vállát huzogatta.
-Ellenkezőlek.-Vetettem rájuk egy gúnyos mosolyt.-Te vagy rikácsoló 1,rikácsoló 2,rikácsoló 3,te pedig rikácsoló 4.-Mondtam még mindig gúnyosan mosolyogva.
-Hát kösz...És Harryt honnan ismered?-Zayn.
-Hosszú történet....De legyen annyi elég,hogy 3 év alatt ennek az egésznek nagyon véget vetett.-Mondtam  ismét dühösen,mégis próbáltam visszafogni magam,és nem kikotyogni mindent.
-Harry,mit csináltál már megint?-Viccelődött vele Louis.
-Én semmit....majd késöbb elmeséljük.-Harry.-De azt hiszem,hogy a mai programot lefújhatjuk.
-Igen..annak vége.De hol fognak megszálni?-Kérdeztem Harry felé fordulva.
-Hát nem tudom.Talán takarítsuk ki a régi szobát.Ott pont 5 ágy van.-Vezetett minket Harry a régi tábor-szállóba.
Minden tiszta por volt meg pókháló.
-Ok.Itt van mit tisztítani.Kezdjük is neki.-Mondtam és mindenkinek adtam egy seprűt,és egy törölőt.
-És te mit fogsz csinálni?-Kérdezte Liam.
-Én megyek és csinálok vacsorát.-Mosolyogtam rájuk.
-Vacsorát?-Háborodott fel Niall.-És mi lesz az ebéddel?Én nem bírok addig várni.
-Ameddig ti készen lesztek már este lesz.Jó munkát.-És azzal kimentem.
Ez is meg van oldva.De én sajnos még mindig Harryvel alszok.Vagy a törött ágyon.Talán az is jobb megoldás lenne.-A gondolkodás menetemben már oda is értem a konyhába.Úgy gondoltam,hogy egy kis saláta senkinek sem fog ártani,ezért gyorsan összeszedtem a hozzávalókat:Kukorica,csirke mell,paradicsom,gomba,saláta,majonéz és egy kis olaj.A csirkemellet betettem a sütőbe a zöldségeket pedig elkezdtem felszeletelni.1 óra múlva minden kész látt már csak bele kellett tegyek mindent egy hatalmas tálba.Amikor ezzel készen lettem úgy döntöttem,hogy még csinálok egy sütit is.A brownie mellett döntötem.A süti massza keverése közben bekapcsoltam a rádiót.Épp a Carry You ment.A dalszövegét dúdoltam amikor bejött egy fiú......Niall volt az.
-Mi jót csinálsz?-Kérdezte.
-Browniet.És tejszin habot.-Mosolyogtam rá.
-Yumm.Josh szerencsés,hogy ilyen barátnője van mint te.
-Ja igen...szerencsés.-Mondtam halkabban.
-Remélem mindjárt kész van.Na de én megyek vissza takarítani.-Mondta Niall és kiment.
Lassan én is készlettem mindennel és bementem a gyerekeknek szólni.Mindenki gyorsan befutott az étkezőbe.Miután az összes gyerek megvacsorázott és bement a saját szobájába mentem megnézni a fiúkat.
-Fiúk.Hogy álltok?-Kérdeztem és beljebb mentem.Az egész szoba valami csoda volt.-Wow.-Csak ennyit tudtam kinyögni.
-Tetszik?-Kérdezte Liam szemöldökhuzogatva.
-Igen.-Mondtam.Minden olyan tiszta volt.És szép.-De most már gyertek enni.
-Ok.-Mondták a fiúk.Én egy szőke szélvonalat éreztem magam mellett.....Megint Niall.
Amikor mi is odaértünk Niall már tömte magát.
-Uram Isten,ez valami mennyei.-Mondtam teli szájjal,és még tett magába egy adagot.
Evés közben elkezdtünk beszélgetni.Evés után persze,hogy megint én mosogattam,de szerencsémre Niall segített.A többiek meg elmentek lefeküdni..Tipikus pasik..
-Nagyon finom volt a vacsora.-Mondta Niall.
-Örülök,hogy ízlett.
-Remélem majd az én barátnőm is ilyen jól fog kaját csinálni.-Mosogatott tovább Niall.-Josh szerencsés.-Felám fordult és megcsókolt.Csókja édes volt én hülyéje pedig vissza csókoltam.
-Öhm..é-én..m-megyek és lefekszek.Jó éjt Niall.-Mondtam és befutottam a szobába.Először Harry most meg Niall is.Nem jutott jobb eszembe ezért csak egyenesen futottam Harryhez.
Amikor beértem már aludt.Ez engem nem nagyon izgatott.Odaugrottam hozzá és szorosan megöleltem.És valamiért elkezdtem sírni.Nem a legjobb ötlet ahoz hozzábújni akivel megcsaltad a barátod,de amilyen szerencsétlen vagyok tőlem ez IS kitelik.
-Mi a baj?-Kérdezte komás hangon Harry és felém fordult.
-É-én már nem értek semmit.-Szipogtam és még mindig Őt öleltem.
-Majd holnap elmondasz mindent.De most aludj.-Mondta és magához ölelt.Azt se tudom,hogy mi a fenéért sírok.És Harryre is még mindig mérges vagyok.És én szeretem Josht.Oh,hülye én!!

Szóval ez lett volna a 3. rész.Remélem elnyerte a tetszéseteket.Nagyon örülök a sok "Folytasd *-*"-nak viszont valakik nagyon azt akarják,hogy töröljem a blogot....talán ezt még megfontolom..És,hogy tudjátok a blogból nem lesz sablonsztori.Harry és Demi nem jönnek össze....talán.De még mindig szavazzatok,hogy hagyjam-e meg a nevet Deminek és a női főszereplő legyen Demi vagy ne.És persze továbbra is csatlakozzatok a blog csoportjához: https://www.facebook.com/groups/571514292899620/ Itt érdeklődhettek az új részekről stb.
Kommenteljetk és ha még nem tettétek meg iratkozzatok fel!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett gyorsan a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  2. WoW! SIESS A KOVIVEL! Imadom a blogod!!
    NE! Merd torolni a blogod!!!! Amig van ki olvasa addig ne torold!! Sok sikert tovabbra is! Siess a kovivel!<33

    VálaszTörlés
  3. Nagyonn jó!
    Imádom a blogodat, ha linkelem elolvasod az enyémet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  4. Sziia! Tetszik ez a rész c: de tényleg. Nagyon^^ Csak annyit szeretnék kérni/javasolni, hogy a betűtípust, vagy a színt nem cserélnéd le?: S alig tudtam elolvasni..:CC
    Siess a következővel, Lana
    xx.

    VálaszTörlés
  5. http://alldayallnightupallnight.blogspot.hu/2013/07/dij1.html Nézz be ide. Vár rád egy Díj!:)

    VálaszTörlés