2013. július 3., szerda

1. Díjam

1. Díjam!!!




Szabályok: 11 dolog rólam
                  11 válasz
                  11 kérdés
                  11 bloggernek tovább küldeni

11 dolog rólam:

1.Nagyon szeretek blogot írni,bár néha nincs rá időm.
2.Nem szeretek fülbevalót hordani(Most se teszem)
3.Kedvenc színem a fekete.
4.Utálom a matekot.
5.Könnyen sírok.
6.Kedvenc állatom a kutya.
7.Utálom a sablonos blogokat.
8.Nehezen nyeri el egy blog a tetszésemet.
9.Nem nagyon szeretek tv-t nézni.
10.Soha nem szerettem játszani(Babázni stb...)
11.Lefekvés előtt mindig megfésülöm a hajam.

11 válasz:

1.Ha egy napig valamelyik sztár lehetnél,melyik lennél az?Talán Perrie Edwards.
2.Kedvenc szín?Fekete.
3.Anyás vagy apás vagy?Anyás.
4.Mikor kezdtél el blogolni?2013.Január 12.-én.
5.Kedvenc ital?Pepsi és a Sprite.
6.Kedvenc évszak?Nyár.
7.Az életed során hova akarsz (nagyon) eljutni?Londonba és Párizsna.
8.Coca Cola VS Pepsi?Pepsi.
9.Első blogodnak a linkje?Azt inkább ne....
10.Történt már veled ezen nyáron valami cikis dolog?Ha igen akkor mi?Nem,ezen a nyáron MÉG nem.
11.Kedvenc szuperhős?Superman és Batman.

11 kérdés:

1.Kedvenc fagyi íz?
2.Mi volt a neve az első blogodnak?
3.Van házi állatod?
4.Szeretsz blogokat olvasni?
5.Hány blogod van?
6.Kedvenc étel?
7.Ha egy banán lennél és melletted lenne egy majom mit csinálnál? :D
8.Mi a kedvenc lány neved?
9.Torta VS gyümölcs?
10.Gyakran jársz moziba?
11. Szeretsz blogolni?

Mint említettem én nem olvasok olyan sok blogot,mert egy blognak nagyon különlegesnek kell lennie ahoz,hogy én elolvassam ezért én csak 4 blogoknak küldöm a dijjat:



2 megjegyzés:

  1. Bocsi ,de ezt a díjat nem jól raktad ki !!!!!! Neked kell válaszolnod az ÉN 11 kérdésemre és írnod kell 11 kérdést azoknak az embereknek ,akiknek tovább küldöd !!!! És írdod kell magadról 11 dolgot !!! Magadról

    VálaszTörlés
  2. Bocsi ezt nem ide akartam írni !!! sOOOOOORRRYYY

    VálaszTörlés