2014. január 16., csütörtök

2.Díjam

Szabályok-11 dolog rólam
               -11 válasz
               -11 kérdés
               -11 bloggernek tovább küldeni

11 Dolog rólam:
-Directioner vagyok
-A 1D mellett,nagyon szeretem a Black Veil Bridesot is
-Ebbe a blogba már vagy 4 hónapja nem hoztam új részt,de most készülök...
-Nem nagyon szeretem a McDonald's ételt..
-Valamiért utálom a ByTheWayt.Nem tudtom miért,egyszerűen csak irritálnak
-Romániában élek
-A Bloggerina példaképem Boo Stinson c:
-Imádom a Little Mixet.
-Egyszerűen imádom Jade Thirlwall stílusát.
-Néha túl lusta vagyok naplót írni,és inkább blogolok.
-Nem szeretem Justin Biebert.

11 Válasz:

Ki az az ember akit abszolút de utálsz a zeneiparban?  ByTheWay..
Mit gondolsz a magyar zenéről? Egyetlen zene amit szeretek és magyarul van azok a régebbi zenék(pl.Republic,Kör közepén állok) stb. A többit utálom.
Melyik videoklippben tetszik legjobban a vizuális világ?  Nincs olyan videó
Szerinted mi egy jó videoklipp titka?  Ha nem Miley Cyrus,Justin Bieber és társai stílusú.Amúgy:Nekem az is elég ha a szöveg sokat mondó.Felőlem csak állhatnának is.Pl:Somebody i Used to Know.
Mi a kedvenc képed?  Nagyon sok van,de ez az egyik.

Mi a kedvenc helyed?  MÉG nincs.
Melyik a legszebb hely ahol eddig jártál? Talán Franciaország vagy Németország
Melyik a kedvenc sorozatot? How i met your mother :)
Mi a legnagyobb álmod? 
Szoktál álmodozni?Egyszer szeretnék Londonban lakni,és könyveket kiadni
Melyik a kedvenc nyelved? Angol!

11 Kérdés:
Hány blogot írsz?
Van kedvenc bloggerinád?
Kedvenc könyv?
Linkeld a kedvenc blogod!
Kedvenc banda?
Ha egy banán lennél mit csinálnál?
A szüleid tudják,hogy blogolsz?
Ha igen,mit szólnak hozzá?
Van bakancslistád?
Mi a legnagyobb álmod az életben?
Melyik városban laksz?

Tovább küldeni ezt 11 bloggerinának:
Én nem olvasok olyan sok blogot,szóval akiknek küldöm:http://flegmaandswagandlove.blogspot.hu/
http://bestsongever-thestory.blogspot.hu/
http://damnfanfiction.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése