2013. június 19., szerda

Chapter 2

Sziasztok!
Bocsánat a sok késésért,de nem nagyon volt ihletem/kedvem/időm...
De most viszont itt van egy rövid rész!
Nagyon örülök a 6 feliratkozónak(Remélem még lesz több is) és a 6 "folytasd *--*"-nak,viszont kaptam egy "Töröld a blogot" is...Tényleg olyan rosszul írok?
Na mindegy.
Remélem ide is sokan kommenteltek!
Jó olvasást!
L.U.A. :*


Rosie szemszöge:

-Áááá!-Mondtam,jobban mondva sikítottam és gyorsan kipattantam az ágyból....Harry karjai közül.
-Miért kell kora reggel sikítozni?-Kérdezte álmosan Harry.
-Ez meg mi a fene volt?-Kérdeztem és elkezdtem öltözni.
-Arra gondolsz,hogy lefeküdtünk?Szerintem megismételhetnénk még egy párszor.-Mondta Harry egy perverz mosollyal.
-Nekem van barátom.-Mondtam halkan.-Erről nem beszélünk soha senkinek.
-Ooo,pedig én már hirdető-táblákat akartam csinálni evvel a felirattal: "Lefeküdtem a  legjobb barátommal(Aki lány).Gyere te is!"-Mondta viccelődve Harry.
-Ez nem vicces.-Mondtam.
-Szólhattál volna hamarabb,hogy van barátod.-Mondta Harry és visszafeküdt az ágyba.
-Nem kellett volna megdugj-Mondtam dühösen visszavágva.Lassan kelj fel.Kezdődik a reggli program.-És kimentem az ajtón,egyenesen a lányok szobájába.
Én vagyok a 2 lábon járó szerencsétlenség.Épp 6 órája csaltam meg a barátomat,Josh-t.Nem is akármilyen Josht,hanem Josh Devinet.Egy híres bandában dobol,de még soha nem mondta melyikben.Bár még soha sem kérdeztem.A nagy gondolkodás menetemben oda értem a lányok szobájához.
-Lányok,felkelni!-Kiáltottam amikor kinyitottam az ajtót.
-Ébren vagyok!-Mondta Tessa és felugrott az ágyból.Erre csak nevetni tudtam.
-Öltözetek fel és gyerteke enni.-Mondtam.
-De mi már ettünk.-Tessa.
-Mikor?-Kérdeztem.-Hiszen csak most keltetek fel.
-1 órávol ezelőtt.Máskor jobban el kéne dugnod az étkező pótkulcsát.
-Upsz.-Mondtam és kimentem.Evés,pipa.Most jönnek a programok.Amikor visszaértem a szobánkba Harry még mindig az ágyon "heverészett".
-Kelj fel te lusta disznó.-Mondtam.-Hét ágra süt a nap,te meg itt poshatsz.-Mondtam és megdobtam egy párnával.
-Ok!Felkelek.-Mondta és már fel is öltözött a fiúk tényleg gyorsabban öltöznek mint a lányok...-Mi a mai program?-Kérdezte.
-10-kor megyünk egy 2 órás túrára 12-kor ebédelünk 13-kor szabad program 16-kor éneklünk 18-kor vacsorázunk 19-kor pedig tábor tűz.-Magyaráztam Harrynek az "egy kicsit" zűrös programot.
-Rendben.Akkor most gyere reggelizni.
-Ok.-És  4 perc alatt már az étkezőben is voltunk.
-Még mindig mérges vagy?-Kérdezte Harry,mert az étkezés alatt nem szóltam hozzá.
-Szerinted nem mérges az ember ha valaki,akiről mellesleg azt hitted,hogy a legjobb barátod nem hív 3 évig,és miután valahogy találkoztunk még le is fektet.
-Mondtam már,hogy bocsi.-Harry.
-Hát szerintem majd magyarázkodj a barátomnak.
-Mesélj róla.-Mondta Harry.
-Hé,ne tereld a témát.De azért meséleg róla.Joshnak hívják,egy fiubandában dobol.
-Hogy mi van?-Kérdezte Harry sápadt arcal.-Ez nem lehet igaz.....

Remélem tetszett ez a rész is!
Sajnálom,hogy ilyen rövid lett,de nem nagyon volt időm.
Remélem sok komment fog összegyülni :)
És ha gyorsabban szeretnél informálódni a részekről csatlakozz a csoportba:https://www.facebook.com/groups/571514292899620/
Továbbra is iratkozzatok fel!

6 megjegyzés:

  1. nagyon jó gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Na ez most számomra is fordulatot vetett, a blog ötlet nagyon tetszik és ilyennel még nem találkoztam. Bevallom alig akartam elolvasni a következő részt (vagyis ezt) mert az előzőnél túl hamar történtek az események (csók...stb.)és azok utána kicsit unalmasak, hogy máris összejöttek, de már örülök, hogy elolvastam ezt a fejezetet mert felcsigáztál és visszavonom az eddigi állításomat, hogy nem történnek hamar a dolgok és ezt jól megcsináltad csajszi ;) Várom/várjuk a következőt izgalommal :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jooo *o* gyors hozd a koviit :DD alig varoom :D

    VálaszTörlés
  4. Nos, linkelted a blogod az askomra, és be kell valljam, hogy nagyon tetszik. Valóban nem találkoztam még ilyen történettel. Mondjuk..Demi nem a szívem csücske, de akkor is nagyon szuper! Jól írsz, jól használod a szavakat. Tetszik, hogy sok párbeszéd van benne. Mondjuk talán annyi kivetni valót találtam, hogy túl rövid :3 De ez orvosolható ^^ Megértem, ha nincs időd. Én is azt hittem, hogy “Huhú, nyár :3 Végre mindenre lesz időm”. Tévedtem. :D Semmire sincs időm. Na mindegy, ezt most hagyjuk. :D
    Már felcsigázott az egész sztori, meg hogy Josh a pasija *o* Oh God, kérlek. :D Siess a következővel, mert már nem bírok várni. Fantasztikus :3 +1 rendszeres olvasóra számíthatsz. További sok sikert! Sok-sok puszi, Lana
    xx.

    VálaszTörlés